Klachten

Bij MySteel vinden we het belangrijk dat je tevreden bent over je bestelling en onze service. Ben je niet tevreden over een product, de levering of onze dienstverlening? Neem dan gerust contact met ons op, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.

Klacht melden

Je kunt je klacht op de volgende manieren indienen:
e-mail: info@mysteel.nl
telefoon: +31 (0)492 745200
Vermeld hierbij bij voorkeur je bestelnummer, een korte omschrijving van de klacht en – indien van toepassing – foto’s van het product. Zo kunnen we je klacht snel en zorgvuldig beoordelen.

Trusted Shops kopersbescherming

Zie je op de website en in je e-mail dat jouw bestelling is beschermd door Trusted Shops?
Als een probleem met de levering of terugbetaling na contact met MySteel niet naar wens is opgelost, kun je via de link in de e-mails van Trusted Shops een beroep doen op de kopersbescherming. Trusted Shops beoordeelt de situatie en kan daarbij als derde partij bemiddelen.

Als we er samen niet uitkomen

Lukt het onverhoopt niet om samen een oplossing te vinden, dan kun je altijd extern advies inwinnen. Denk bijvoorbeeld aan een consumentenorganisatie, je rechtsbijstandverzekering of een lokale juridisch adviseur in jouw land. Zij kunnen je verder helpen met passende vervolgstappen.