Veelgestelde vragen

Over cortenstaal 

Wat is cortenstaal?
Cortenstaal is een mooi en enorm sterk materiaal dat gemaakt is van staal waaraan koper, fosfor, silicium, nikkel en chroom zijn toegevoegd. Cortenstaal bestaat uit twee afkoringen COR (corrosion resistent: corrosiebestendig) en TEN (tensile strength: treksterkte). Dit betekent dat cortenstaal goed is bestand tegen corrosie en dat het een behoorlijke mechanische sterkte heeft.
Hoe lang gaat cortenstaal mee?
Onder normale omstandigheden gaat cortenstaal minimaal 25 jaar mee, en onder ongunstige omstandigheden minimaal 10 jaar. Lokale omstandigheden, zoals vochtigheid, bodemzoutgehalte, bodemzuurgraad, zuurstofbeschikbaarheid en zwavelgehalte, beïnvloeden de levensduur aanzienlijk.
Waarom roest cortenstaal?
Roestvorming bij cortenstaal vereist drie essentiële factoren: ijzer, water en zuurstof. Het ontstaan van een stabiel patina (roestlaag) gebeurt onder omstandigheden van afwisselende bevochtiging en droging. Roestvorming vindt voornamelijk plaats op oppervlakken waar zuurstof vrijelijk beschikbaar is. In de grond verloopt roestvorming zeer langzaam vanwege de beperkte beschikbaarheid van zuurstof.
Worden de cortenstalen producten geroest geleverd?
Het cortenstalen item wordt niet met de roest-look, maar in een grijze metaalkleur geleverd. Cortenstaal is bij aanschaf namelijk nog niet volledig verroest, wellicht zijn er al wel enkele plekjes roest zichtbaar. De roestvorming ontstaat echter al heel snel. Als u het item buiten plaatst, dan zal door vocht en/of regen al na twee tot zes maanden de karakteristieke bruin/oranje roestlaag ontstaan.
Hoe snel roest cortenstaal?
De bruin/oranje roestlaag vormt zich binnen twee tot zes maanden. Dit is afhankelijk van het weer.
Hoe kan ik het roestproces van cortenstaal versnellen?
Het roestproces kunt u versnellen door het product regelmatig nat te maken.
Hebben cortenstaal producten onderhoud nodig?
Cortenstaal heeft geen onderhoud nodig. U plaatst het product in de tuin en de natuur doet haar werk. Het product begint daar na twee tot zes maanden te roesten en dit proces is na één à twee jaar helemaal klaar.
Geeft cortenstaal af?
Tijdens het roestproces kan het cortenstaal afgeven. We adviseren dan ook om tijdens het roestproces een zeil onder het cortenstalen product te leggen of het item op het zand of gras te plaatsen.
Is cortenstaal giftig?
Cortenstaal heeft in tegenstelling tot andere staalsoorten geen nabehandeling nodig. Het hoeft niet geverfd te worden als bescherming tegen corrosie. Er komen bij de toepassing dus geen giftige stoffen vrij.
Is cortenstaal voor ieder klimaat geschikt?
Ja, maar we adviseren tegen het gebruik van cortenstaal binnen een straal van ongeveer 5 km van de kust vanwege de hoge zoutconcentratie in de lucht. Let op dat de garantie vervalt wanneer onze cortenstaal producten in deze gebieden worden gebruikt.
Levert MySteel ook maatwerk?

Wij produceren alles in eigen huis, daarom bent u ook voor maatwerk bij ons aan het juiste adres. Heeft u uw gewenste maat, model of kleur niet in onze webshop gezien? Vul dan uw wensen in op deze pagina maatwerk en wij maken voor u een vrijblijvende offerte.

Over staal/aluminium met poedercoat

Wat is poedercoating?
Poedercoating is een elektrostatisch proces waarbij poeder door middel van een spuitpistool wordt aangebracht op het metaal. Tijdens het uitharden in de oven worden de poederdeeltjes door de warmte eerst vloeibaar, daarna stroperig en ten slotte wordt het poeder uitgehard tot een mooie, duurzame coating. Standaard biedt MySteel de RAL kleuren wit, antraciet en zwart aan. Uiteraard is het mogelijk om de plantenbak in iedere andere gewenste RAL-kleur te laten poedercoaten. Alle plantenbakpanelen worden voorbehandeld en 2-laags gepoedercoat met een minimale laagdikte van 100mu. Deze coating beschermt het staal tegen weersinvloeden en het zorgt er voor dat het product een langere levensduur heeft.
Hoe wordt gepoedercoat staal/aluminium onderhouden?
Gepoedercoat staal of aluminium heeft weinig onderhoud nodig. Wanneer een gepoedercoat product buiten staat, is het belangrijk dat u deze regelmatig schoonmaakt. Gebruik hiervoor een doek/zachte borstel met lauw water of een milde zeepoplossing om het oppervlak van het product schoon te maken. Gebruik hiervoor geen bijtende wasmiddelen. Spoel het product na het schoonmaken schoon met water en droog het. Wanneer er vogelpoep op uw product zit, verwijder dit dan direct. Dit kan namelijk het materiaal van het product aantasten. Het is onvermijdelijk dat er na een tijd kleine krassen te zien zijn op het product. Grotere krassen kunnen voorkomen worden door geen objecten met scherpe/ruwe randen over het product de schuiven. Gebruik daarom, als het kan, een onderzetter, om schade te voorkomen.
Welke kleuren kan ik kiezen voor de gepoedercoate producten?
U kunt uw product in iedere gewenste RAL-kleur laten coaten. MySteel biedt standaard drie RAL-kleuren aan, namelijk RAL7016 (antraciet), RAL9010 (wit) en RAL9005 (zwart). Iedere andere gewenste RAL-kleur is tegen een meerprijs van +€65,- mogelijk.
Verkleuren gepoedercoate stalen producten?
De coating die op de producten komt is uv-bestendig en verkleurt dus niet.
Heeft MySteel de gepoedercoat staal plantenbakken op voorraad?
Deze plantenbakken zijn niet op voorraad omdat wij deze op bestelling laten coaten. Dit doen wij om beschadiging van het andere materiaal in het magazijn te voorkomen. Zodra de plantenbakken gecoat zijn, en door de kwaliteitskeuring zijn gegaan, gaan deze direct naar u als klant.
Zijn de gepoedercoate plantenbakken mat of glanzend?
Standaard worden de plantenbakken in een matte coating gecoat. Het is ook mogelijk om het product zijdeglans te laten coaten. Neemt u hiervoor alstublieft contact met ons op via https://www.mysteel.nl/contact.
Is gepoedercoat staal voor ieder klimaat geschikt?
Ja, maar we adviseren tegen het gebruik van gepoedercoat staal binnen een straal van ongeveer 5 km van de kust vanwege de hoge zoutconcentratie in de lucht. Let op dat de garantie vervalt wanneer onze gepoedercoat stalen producten in deze gebieden worden gebruikt.
Levert MySteel ook maatwerk?

Wij produceren alles in eigen huis, daarom bent u ook voor maatwerk bij ons aan het juiste adres. Heeft u uw gewenste maat, model of kleur niet in onze webshop gezien? Vul dan uw wensen in op deze pagina maatwerk en wij maken voor u een vrijblijvende offerte.

Verzending

Hoe wordt mijn product verzonden?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Uw product wordt geleverd in een pakket. Afhankelijk van het totaal aantal pakketten of de grootte van het product, kan het nodig zijn de bestelling op een pallet te leveren. Wij werken voor pakketpost in Nederland en België samen met DPD. U ontvangt van hen een e-mail met een track & trace link. De verzending van goederen op een pallet in Nederland en België wordt gedaan door Micodo. U ontvangt van hen een sms met het tijdvak van bezorging.
Wat zijn de bezorgdagen?
DPD brengt onze pakketten op maandag tot en met zaterdag in Nederland en België bij u langs. Als uw goederen op een pallet worden bezorgd, dan wordt dit door Micodo op maandag tot en met vrijdag in Nederland en België bezorgd.
Hoe laat wordt mijn pakket of pallet geleverd?
Alle pakketten van DPD worden tussen 8 uur in de ochtend en 18 uur in de avond geleverd. De levering van een pallet door Micodo worden tussen 8 uur in de ochtend en 17 uur in de avond geleverd.
Wat is de levertijd van mijn product?
Als u wil weten wanneer u uw product kunt verwachten, klik dan eerst in de webshop op het product van uw keuze. Op de productpagina vindt u de levertijd direct onder de prijs.
Kan ik mijn pakket of pallet volgen?

Pakketten worden verzonden door de vervoerder DPD. Pakketten op een pallet worden verstuurd door Micodo.

DPD

Als uw bestelde product door MySteel is ingepakt en onze productieruimte heeft verlaten, ontvangt u van deze vervoerder per e-mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace link. Via deze link kunt u zien op welke datum en hoe laat uw bestelling wordt geleverd. Ook informeert DPD via een e-mail één tot twee dagen vóór de levering hoe laat het pakket wordt geleverd. * Op de ochtend van de bezorging ontvangt u van DPD per e-mail een tijdvak van 1 uur waarbinnen uw pakket bezorgd wordt. De chauffeur zal bij het bezorgen vragen om te tekenen voor ontvangst.

* Op vrijdagavond wordt vermeld wanneer de levering op maandag plaatsvindt.

Micodo

Als uw bestelde product door MySteel is ingepakt en onze productieruimte op een pallet heeft verlaten, ontvangt u van MySteel per e-mail de bevestiging van de verzending. Micodo stuurt in de avond vóór de levering, een sms waarbinnen het tijdvak van 3 uur vermeld staat dat de chauffeur de volgende werkdag uw pallet komt leveren. * Ook belt de Micodo chauffeur een half uur van tevoren naar uw telefoonnummer om te melden dat ze over een half uur arriveren. De chauffeur zal bij het bezorgen vragen om te tekenen voor ontvangst.

* Levering naar België; de verzending van een pallet naar België wordt over het algemeen door Micodo zelf gedaan. In bepaalde gevallen zal Micodo de zending overdragen aan hun Belgische bezorgpartner Widem. In deze situatie zal de zending een dag later arriveren.

Wat zijn de verzendkosten?
Uw bestelling van meer dan €250 wordt gratis verzonden*. Onder het bedrag van €250 zijn de verzendkosten afhankelijk van de productcategorie. U betaalt slechts eenmaal verzendkosten, ongeacht het aantal producten.

* m.u.v. kantopsluitingen lengte 2400mm, hier betaalt u altijd verzendkosten voor, ongeacht het bestelbedrag.

Is mijn bestelling al verzonden?
Zodra uw product bij MySteel is ingepakt en gereed is voor verzending, ontvangt u van onze bezorgpartner DPD een bevestiging dat uw pakket is verzonden. Hierin bevindt zich ook een track & trace link. Deze e-mail heeft als naam; “Uw order is verzonden”.

Zodra uw product bij MySteel op een pallet is geplaatst en gereed is voor verzending, dan ontvangt u van MySteel een e-mail met de bevestiging met de naam “uw bestelling is verzonden”.

Aan deze e-mails kunnen geen rechten worden ontleend. De data zijn namelijk afhankelijk van seizoensdrukte en de vervoerders DPD of Micodo waarmee wij werken. Uiteraard doen wij ons best de bestelde producten zo snel mogelijk te leveren.

De track & trace doet het niet, wat kan ik doen?
Neem alstublieft contact op met de klantenservice van onze bezorgpartners DPD of Micodo.
Wat gebeurt er met mijn pakket of pallet als ik niet thuis ben?
Bent u niet thuis tijdens het bezorgmoment van het pakket, is er geen neerzettoestemming gegeven en kunnen ook de buren uw pakket niet aannemen, dan brengt DPD het pakket naar het dichtstbijzijnde DPD pick up parcelshop. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor u is achtergelaten, leest u wanneer en waar u het pakket kunt ophalen.

Is uw product op een pallet door Micodo verzonden, dan zal de chauffeur telefonisch contact opnemen om te melden dat de pallet dicht bij de woning, in de tuin of op de stoep wordt geplaatst. Micodo heeft toestemming om deze pallet te plaatsen.

Ik heb (nog) geen e-mail met track & trace ontvangen, wat kan ik doen?

Voor meer informatie mag u contact opnemen met een medewerker van onze klantenservice.
 

De track & trace code van mijn pakket geeft aan dat het is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik nu doen?

We vinden het ontzettend vervelend dat u uw product nog niet hebt ontvangen. Om te achterhalen waar uw pakket precies is, willen wij graag een onderzoek starten bij de vervoerder DPD. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen? Dan gaan wij direct voor u aan de slag om het zo snel mogelijk op te lossen.

Kan ik mijn product op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres?
U kunt bij het plaatsen van de bestelling aangeven of de bestelling op het factuuradres geleverd dient te worden, of op een ander afleveradres.
Wat doe ik met mijn lege pallet na levering?
Dit is een wegwerppallet. Deze hoeft dus niet retour.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons bedrijf in Gemert (Noord-Brabant). Dit kunt u tijdens het bestelproces aangeven. Wanneer uw bestelling gereed is ontvangt u hierover van ons een bericht.
Leveren jullie ook bestellingen buiten Nederland en België?

Momenteel leveren wij bestellingen in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië en Spanje. Moet uw bestelling geleverd worden in een ander land, neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Betalingen

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
U kunt op meerdere manieren betalen. Wij ondersteunen o.a. iDEAL, Klarna achteraf betalen, bankoverboeking, Bancontact, PayPal en creditcard. Alle betalingen worden via beveiligde servers afgehandeld.
Lukt het bestellen via de betaalmethode Klarna niet?
Wanneer de achteraf betaling via Klarna niet wordt goedgekeurd, kan dit verschillende oorzaken hebben. In verband met uw privacy, communiceert Klarna de reden van de afwijzing niet met ons. Als u wilt weten waarom uw achteraf betaling niet wordt geaccepteerd, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Klarna via telefoonnummer 020-808282.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt op de pagina retourneren lezen hoe u een product kunt retourneren.
 

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?
De geretourneerde artikelen worden bij aankomst in het magazijn gecontroleerd of ze onbeschadigd en compleet zijn. U ontvangt van ons een bevestiging van uw retourzending en binnen 14 werkdagen storten wij het bedrag terug op uw rekening.

Plantenbakken

Hoe wordt de modulaire plantenbak geleverd?
Een groot deel van onze plantenbakken zijn modulair, dat wil zeggen dat ze als bouwpakket bij u worden geleverd. De plantenbak bestaat dan uit losse panelen, aangevuld met hoekstukken. De verschillende onderdelen zijn blind te koppelen en gemakkelijk in elkaar te zetten. Onder elke plantenbak in de webshop staat een handleiding met meer informatie hoe dat in zijn werk gaat.
Hoe wordt de gelaste plantenbak geleverd?
De gelaste plantenbak is, zoals de naam al zegt, een plantenbak die volledig gelast is. Hij bestaat uit één geheel en er zijn geen naden of kieren zichtbaar. Deze plantenbak wordt kant-en-klaar geleverd en u kunt hem meteen in de tuin of op het terras neerzetten.
Wanneer is een bodemplaat nodig voor de plantenbak?
Een bodemplaat is nodig wanneer u de plantenbak op de tegels/stoep of een vlonder plaatst. Komt de plantenbak in het zand, grind of gras, dan is een bodemplaat niet nodig.
Van welk materiaal is de bodemplaat gemaakt?
De bodemplaat is gemaakt van verzinkt staal.
Is de bodemplaat voorzien van afwateringsgaten?
De bodemplaat (optioneel bij de bestelling van een plantenbak) is standaard voorzien van afwateringsgaten.
Hoe dik is de omgeslagen rand van de plantenbak?
De omgeslagen rand aan de bovenkant van de plantenbak is 4cm.
MySteel adviseert het plaatsen van kiezels en vochtdoorlatend doek in plantenbakken
MySteel raadt aan om eerst een laag kiezels (10 cm) in de onderste laag van de plantenbak te doen om schimmelvorming te voorkomen. Leg over de kiezels een waterdoorlatend anti-worteldoek. Bedek vervolgens het anti-worteldoek met aarde die geschikt is voor uw type planten. Als er geen kiezels in de plantenbak worden gedaan, kan er in de hoeken een ophoping van water ontstaan omdat het water niet goed weg kan lopen. Na een tijdje kan er schimmel ontstaan dat niet goed is voor de plantenbakken. Als er geen waterdoorlatend anti-worteldoek wordt geplaatst, blijft er overtollig water in de plantenbak staan, waardoor het materiaal op den duur kan doorroesten. De combinatie van kiezels en het vochtdoorlatend anti-worteldoek zorgen ervoor dat de afwatering beter verloopt.
Waarom plaatst u beter geen hydrokorrels in de cortenstaal plantenbak?
In tegenstelling tot andere plantenbakken zijn hydrokorrels niet geschikt voor een cortenstalen plantenbak. Hydrokorrels blijven namelijk permanent vochtig, hierdoor stopt het roestproces niet en kan er schilfervorming ontstaan.
Levert MySteel ook maatwerk?

Wij produceren alles in eigen huis, daarom bent u ook voor maatwerk bij ons aan het juiste adres. Heeft u uw gewenste maat, model of kleur niet in onze webshop gezien? Vul dan uw wensen in op deze pagina maatwerk en wij maken voor u een vrijblijvende offerte.

Kantopsluiting

Hoe zet ik de kantopsluiting vast in de grond?
Om de kantopsluiting gemakkelijk te plaatsen, kunt u gebruik maken van grondpinnen. MySteel biedt deze in twee varianten. De grondpin klein is voor lage kantopsluitingen (120 t/m 150mm hoogte). De grondpin groot is voor hoge kantopsluitingen (220 t/m 250mm hoogte).
Hoe diep moet de kantopsluiting in de grond gezet worden?
We adviseren om de kantopsluiting voor minimaal 5 cm in de grond te zetten.
Kan ik de kantopsluiting zelf inkorten?
U kunt de kantopsluiting zelf inkorten op de gewenste lengte. Hiervoor kan bijvoorbeeld een slijptol gebruikt worden. Indien gewenst kunnen wij de kantopsluiting al voor u op maat maken. Neem alstublieft contact op met de klantenservice https://www.mysteel.nl/contact voor de extra kosten die hiervoor berekend worden.
Kan de kantopsluiting gebogen worden?
De kantopsluiting is er in drie soorten profielen; recht profiel, geplet profiel en gezet profiel. Met de rechte kantopsluiting kunt u bochten maken. Met de geplette kantopsluiting kunt u alleen lichte glooiingen maken, dus geen echte bochten. Met de geplette kantopsluiting in de lengte van 2.40 meter kan echter wel degelijk een cirkel gemaakt worden met een diameter van vijf meter. De kantopsluiting gezet profiel is niet geschikt voor bochten, u kunt hier alleen rechte lijnen mee maken.
Zit de kantopsluiting op een rol?
Nee, de kantopsluiting is een rechte strip en kan niet op een rol geleverd worden.
Complete set kantopsluiting: wat zijn zelftappers?
Zelftappers, of zelftappende plaatschroeven van verzinkt staal, zijn zo ontworpen dat deze door de draaibeweging zelf een schroefgat maakt (tapt) in het staal waar u mee werkt. U dient wel voor te boren; het beste met de dikte van de kern van de schroef.
Waarom komen er extra verzendkosten bij de verzending van kantopsluiting met een lengte van 2400mm?
Deze lengte kantopsluiting moet, door hun extra lengte, met speciaal transport vervoerd worden.

Keerwanden

Wat is het verschil tussen keerwanden en kantopsluitingen?
Keerwanden zijn bedoeld om grote hoogteverschillen aan te brengen in uw tuin. Ze kunnen aarde tegenhouden. Daarnaast zijn ze oersterk waardoor ze een hoger gelegen terras, gazon of border kunnen dragen. Kantopsluitingen zijn bedoeld om de verschillende elementen in uw tuin van elkaar te scheiden. Denk aan het scheiden van gazon, borders, het terras, bestrating, bloemperken, looppaden enz.
Moeten de keerwanden ingegraven worden?
Door de brede onderrand en de druk van de aarde zal de keerwand rechtop blijven staan en is het dus niet nodig om deze in te graven of vast te zetten aan de ondergrond.

Iron Fire

Ik heb een Iron Fire barbecue en ik wil graag losse onderdelen bij bestellen. Kan dit?
Alle onderdelen om de Iron Fire uit te breiden zijn los te bestellen in onze webshop.
Welke brandstof kan ik gebruiken voor de Iron Fire?
U kunt zowel houtskool als hout gebruiken voor de Iron Fire. Wij raden echter aan om ovengedroogd beukenhout te gebruiken. Door de vlammen geeft dit veel meer sfeer tijdens het gebruik.
Hoe maak ik de Iron Fire schoon?
Wanneer de plaat is afgekoeld tot een lauwwarme temperatuur, kunt u deze schoonkrabben met een spatel. Wrijf hem daarna in met olie. Als de Iron Fire volledig is afgekoeld kunt u de binnenbak uit de buitenbak nemen om hem te legen.

Watertafels

Wat is het verschil tussen de watertafel en het waterornament?
Bij het waterornament ligt het deksel hoger dan de tafel. Bij de watertafel ligt het deksel gelijk met de tafel. Ook is het deksel van het waterornament altijd in het zwart.
Tot hoever moet ik de watertafel vullen?
U vult het waterornament of de watertafel tot minimaal de pomp onder water staat en tot maximaal onder de bovenkant van de koker.
Hoe diep is het blad/deksel van de watertafel?
Het blad/deksel van de watertafel is 2 cm diep.
Moet ik de pomp en de led-verlichting zelf monteren?
Wij monteren de pomp(en) en eventuele led-verlichting voor u op de juiste manier in het waterornament of watertafel. U hoeft alleen de watertafel af te vullen met water en de stekkers in het stopcontact te steken.
Wat is de lengte van het snoer van de pomp?
De pomp heeft een snoer met een lengte van 10 meter.
Welke kleur heeft de led-verlichting van de watertafels?
Koud-Wit.
Kan ik de waterstraal van de watertafel aanpassen?
Bij de pomp zit een kraantje waarmee u de hoogte van de straal kunt bepalen. Het advies is om de hoogte van de straal op minimaal te zetten voor het minste waterverlies.
Wat is het stroomverbruik van de watertafels?
De watertafel met één fontein verbruikt 25 Watt. De watertafel met twee fonteinen verbruikt 40 Watt. En de watertafel met drie fonteinen verbruikt 60 Watt. (Dit is het verbruik per uur)
Moet het water uit de tafel en de pomp gehaald worden als het gaat vriezen?
Dit is wel aan te raden. Een klein laagje is niet zo’n probleem. De pomp kunt u uit de watertafel halen. Als de pomp om één of andere reden niet uit de tafel gehaald kan worden, haalt u de slang eraf en wikkelt u de pomp in bijvoorbeeld bubbelplastic.
Zijn er ook waterornamenten beschikbaar in geheel cortenstaal?

De waterornamenten zijn standaard alleen beschikbaar in cortenstaal met een deksel van gepoedercoat staal. Voor maatwerk kunt u contact met ons opnemen.

Huisnummers & wanddecoratie

Hoe worden de plakhuisnummers gemonteerd?
Aan de achterkant van deze huisnummers zit dubbelzijdige tape. Hiermee kunt u heel gemakkelijk de huisnummers bevestigen op de gewenste plek.
Hoe monteer ik de huisnummers aan de muur?
De huisnummers zijn voorzien van afstandhouders. Bij montage draai je de meegeleverde draadstiften in het schroefdraad van de afstandshouders en deze schuif je vervolgens in een (met kit gevuld) boorgat in de muur.
Kan ik de metalen wanddecoratie ook op de muur plakken/lijmen?
Wij adviseren om de wanddecoratie op te hangen d.m.v. de meegeleverde schroefjes.

Houtopslag

Is de houtopslag voorzien van afwateringsgaten?
In de houtopslag zitten afwateringsgaten zodat er geen overbodig water in blijft staan. Dit kan namelijk schimmel aan het hout veroorzaken.

Tuintafels

Welk soort hout gebruiken wij voor de picknicktafel en plantenbaktafel?
Douglas hout.
Zijn de frames van de picknicktafel ook los te bestellen?

U kunt er ook voor kiezen deze los te bestellen. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen via de contact pagina.

Brievenbussen

Moet de brievenbus vastgezet worden aan de grond?
Nee dat hoeft niet. Onze brievenbussen worden zo gemaakt dat u de brievenbus rechtstreeks kunt plaatsen zonder deze te hoeven vastzetten aan de ondergrond. Indien gewenst kunt u de brievenbus altijd verankeren. Maar u kunt er ook voor kiezen om grote tegels onderin de brievenbus te leggen.
Hoe breed is de gleuf van de brievenbus?
De gleuf is 27cm breed. De afmeting van de gleuf is bij alle types/formaten hetzelfde.
Zijn de brievenbussen geschikt voor pakketjes?
De brievenbussen zijn niet geschikt voor pakketjes. De brievenbussen hebben alleen een inworp aan de voorzijde voor brieven en post.
Worden er sleutels geleverd bij de brievenbus?
Standaard worden er twee sleutels bij de brievenbus geleverd.